Kloppen uw gegevens in de nieuwe gemeentegids?

Akse Media, de uitgever van de officiële gemeentegids, is deze week begonnen met de actualisatie van de adressen voor de gemeentegids van 2019.

Aan alle adressen binnen de gemeente die een e-mailadres in de gids vermeld hebben, wordt een automatische mailing verzonden waarop u kunt reageren.

Met een unieke, persoonlijke inlogcode kunnen dan de eigen gegevens via internet naar wens worden aangepast. De contactpersonen van de overige vermeldingen worden tijdens de actualisatieperiode telefonisch door Akse Media benaderd. Voor niet-commerciële instellingen is een basisvermelding in de gids gratis.

Heeft uw organisatie of vereniging nog geen vermelding in de gids, maar u wilt dat wel? Meld dit dan bij Akse Media.

Mutaties voor 12 oktober doorgeven bij Akse Media

Wijzigingen of aanmeldingen voor de gemeentegids kunt u op de volgende manieren doorgeven:

  • Per e-mail: redactie@aksemedia.nl (onder vermelding van gemeentegids Heerde);
  • Telefonisch: (0223) 673010 (redactie Akse Media);
  • Schriftelijk: Akse Media b.v. (t.a.v. gemeentegids Heerde), Postbus 6033, 1780 KA Den Helder.

De wijzigingen of aanmeldingen kunnen tot uiterlijk 12 oktober worden doorgegeven.

Het is niet mogelijk mutaties of aanmeldingen via de gemeente Heerde door te geven.

Eventuele kosten voor vermeldingen

Voor niet-commerciële instellingen is een basisvermelding in de gids gratis. Het gaat dan om een naam, adres, woonplaats, contactpersoon, telefoonnummer, e-mail en website.

Alleen bij extra informatie (zoals activiteiten, doelstellingen), een extra rubriek of een advertentie zijn er kosten aan verbonden.

Uitgelicht