Mevrouw D. Jagersma - van Assen

Wie ben ik?

Ik ben gehuwd met Bob en trotse moeder van twee volwassen zonen. Parttime werkzaam bij de Gemeente Heerde in het Sociaal Domein Wmo/AWBZ. Waar ik ondanks alle veranderingen in de zorg een klein steentje probeer bij te dragen om voor onze burgers alles in goede banen te leiden.

In mijn vrije tijd sport ik graag. Tevens is beeldhouwen een grote hobby van mij. Ik geniet van kunst, cultuur, natuur en nog veel meer. Ik vervul een taak binnen de Vrij Evangelische Gemeente in Heerde. Ik put veel voldoening uit sociaal/maatschappelijke betrokkenheid, maar van de huiselijke gezelligheid met mijn gezin kan ik ook optimaal genieten.

Ik verkeer vanaf 2004 in de gelukkige positie om huwelijken te mogen voltrekken. Telkens opnieuw laat ik mij verrassen door de liefde tussen twee mensen, die heel bewust … ieder ... op eigen wijze ... kiezen voor een gehuwd leven samen. Sfeer, stijlvol, balans, persoonlijke aandacht, humor, warmte en gevoel zijn voor mij de belangrijkste ingrediënten van een huwelijksceremonie. Jullie als bruidspaar zijn mijn grootste bron van inspiratie.

Mijn streven is altijd om een mooie, creatieve en originele bijdrage te leveren aan een onvergetelijke dag. Daar zet ik mij volledig voor in.

De invulling van een huwelijksceremonie is voor ieder bruidspaar anders. Mensen verschillen en hebben ieder zo hun individuele wensen. Voor mij altijd weer een leuke uitdaging, maar er is heel veel mogelijk!

Door middel van een voorgesprek met het aanstaande bruidspaar kom ik tot die 'persoonlijke' invulling van de ceremonie. Dat maakt iedere huwelijksvoltrekking zo bijzonder, zo persoonlijk en zo uniek!

Een memorabel moment van “de liefde” in het leven van twee mensen!!

Wat een feest!!!

Met vriendelijke groet,

Ditty Jagersma - van Assen

Mevrouw D. Jagersma