Drukte verwacht rond aanvragen paspoort in 2024

In 2014 ging de geldigheidsduur van paspoorten voor volwassenen van 5 naar 10 jaar. In 2024 verlopen veel Nederlandse paspoorten. Wij verwachten daarom dat er in 2024 veel aanvragen voor een nieuw paspoort worden gedaan.

Maak op tijd een afspraak

Houd de verloopdatum van uw paspoort goed in de gaten. U kunt uw paspoort eerder vernieuwen dan vlak voor de verloopdatum. Een nieuw paspoort kunt u op afspraak aanvragen in het gemeentekantoor.

Langere levertijd

Niet alleen bij gemeenten zorgt dit voor veel aanvragen. De organisatie die de paspoorten maakt, krijgt ook te maken met veel aanvragen. Hierdoor zijn er mogelijk langere levertijden.

Wij bereiden ons voor en zorgen ervoor dat u niet te lang hoeft te wachten voordat u bij ons een afspraak kunt maken.

Terug naar de pagina Paspoort